NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة وقت الحب ـ حتي الجزء الثامن 5/9/2022

القصه حلوه وطريقة كتابتك مختلفه ورمانسية مش حد بيفضي شهوته وخلاص لا في متعه واحساس الوحده اللي هي حساه ده وحش هي اتجوزت بس لاقت ان احمد شريك ف حياتها ومش اي حد يعمل دور احمد انا كنت ف علاقه شبه دي هي كانت مرتبطه وبتحبه بس كنت انا بيستها وكنا مع بنتكلم ع طول بحكم المسافه كنا بنقضيها سكس شات بس وف الاخر بدات بفيديو كول وتبعتلي فيديوهات بس حصلت ظروف وبعدنا وحاليا بحاول اعوض مكانها بس مش لاقي اللي تبقا جنبي مش شرط نعمل حاجه بس وجود حد بيشاركني اليوم ده جامد

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mohey، ليلي احمددد و ★彡Nada Ali彡★™
  • عجبني
التفاعلات: saadhussam
الجزء ده رائع رائع رائع
الحب بين احمد و رشا و تتويجه باللقاء الجنسي الممتع و سردك و تفاصيلك شئ فوق الخيال
استمتعت جدا بهذا الجزء و حالة الجنون بين احمد ورشا
ارجو الا تتاثر علاقة احمد و مريم فهي ايضا علاقة جميلة وان تتقبل مريم وجود رشا في حياة احمد
ابدعتي يا Nada و امتعتينا

لا استطيع الصبر حتى الجزء القادم

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Abohamed و ★彡Nada Ali彡★™
القصه حلوه وطريقة كتابتك مختلفه ورمانسية مش حد بيفضي شهوته وخلاص لا في متعه واحساس الوحده اللي هي حساه ده وحش هي اتجوزت بس لاقت ان احمد شريك ف حياتها ومش اي حد يعمل دور احمد انا كنت ف علاقه شبه دي هي كانت مرتبطه وبتحبه بس كنت انا بيستها وكنا مع بنتكلم ع طول بحكم المسافه كنا بنقضيها سكس شات بس وف الاخر بدات بفيديو كول وتبعتلي فيديوهات بس حصلت ظروف وبعدنا وحاليا بحاول اعوض مكانها بس مش لاقي اللي تبقا جنبي مش شرط نعمل حاجه بس وجود حد بيشاركني اليوم ده جامد
عندك حق فعلا في من النماذج ديه كتير و انا كنت منهم في يوم من الأيام دايما بتكون في حاجه ناقصة حتي لو كانت العلاقة كويسة بين الطرف و التاني لازم لازم هتلاقي نفسك مع شخص غير الي انت بتحبه رغم حبك ليه

• حبيته
التفاعلات: Ahmed1090
الجزء ده رائع رائع رائع
الحب بين احمد و رشا و تتويجه باللقاء الجنسي الممتع و سردك و تفاصيلك شئ فوق الخيال
استمتعت جدا بهذا الجزء و حالة الجنون بين احمد ورشا
ارجو الا تتاثر علاقة احمد و مريم فهي ايضا علاقة جميلة وان تتقبل مريم وجود رشا في حياة احمد
ابدعتي يا Nada و امتعتينا

لا استطيع الصبر حتى الجزء القادم
شكرا جدا لذوقك ❤️

• حبيته
التفاعلات: saadhussam
عندك حق فعلا في من النماذج ديه كتير و انا كنت منهم في يوم من الأيام دايما بتكون في حاجه ناقصة حتي لو كانت العلاقة كويسة بين الطرف و التاني لازم لازم هتلاقي نفسك مع شخص غير الي انت بتحبه رغم حبك ليه
عشان مفيش حد كامل بنسبة 100% محدش بيلاقي رغباته كلها ف شخص واحد انا مثلا لاقيت بنت مفيهاش حاجه وحشه كل حاجه حلوه بس عنيده ومتسرعه ف مكملناش رغم انها كان فيها كل الصفات اللي بحبها بلا استثناء بس الصفتين دول خلوني اتنازلت عن باقي الصفات الحلوه

روعه تسلم ايدك 🌹💋💋

• عجبني
التفاعلات: Hippo Diarrhytus
جامدة..

• حبيته
التفاعلات: ★彡Nada Ali彡★™
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: فحل اردني &
تم أضافة الجزء السادس

• حبيته
  • عجبني